ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ-ΠΡΑΚΤΙΚΑ



ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ


ΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΛΛΙΘΕΑ (ΕΣΠΕΡΙΔΩΝ 123)
ΔΙΑΘΕΤΟΝΤΑΣ ΕΠΟΠΤΙΚΑ ΜΕΣΑ , ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΜΕ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΣΤ.TO  ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΣΤ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΓΓΛΙΚΑ ,  ΡΩΣΙΚΑ , ΑΛΒΑΝΙΚΑ  ΕΠΙΣΗΣ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΚΑΙ ΗΧΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΑΛΛΑ ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΝΤΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ.ΕΝΝΟΕΙΤΕ ΟΙ ΜΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΡΟΠΟΥΣ ΔΙΑΛΕΞΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΑΘΗΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙO.  ΚΑΘΕ ΒΔΟΜΑΔΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΜΑΘΜΑ ΣΤΟΝ ΚΟΚ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΤΖΕΚΤΟΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ Η ΣΧΟΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΗ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΩΝ ΣΗΜΑΤΩΝ , ΤΩΝ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΕΩΝ , ΤΩΝ ΠΡΟΤΑΙΡΑΙΟΤΗΤΩΝ  κ.α.ΜΕ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ. Η ΣΧΟΛΗ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΜΗΧΑΝΗ ΣΕ (ΦΥΣΙΚΟ ΜΕΓΕΘΟΣ) Η ΟΠΟΙΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΟΙ ΥΠΟΨΥΦΙΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΒΛΕΠΟΥΝ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΑΚΟΜΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΠΩΣ ΝΑ ΑΛΑΖΟΥΝ ΛΑΣΤΙΧΟ , ΤΗ ΣΥΜΛΗΡΩΣΗ ΛΑΔΙΟΥ , ΥΓΡΑ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ κ.α.ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΑΝΕΜΟΝΤΑΙ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΤΗΣΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣΤΑ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΟ 90% ΤΩΝ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ.


ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

ΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ 90 ΛΕΠΤΩΝ (2 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΩΡΕΣ)
ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟΙ ΝΑ ΕΞΟΙΚΕΙΩΘΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΟΧΗΜΑ.
ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΠΛΗΡΕΣ ΔΙΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ , ΔΙΠΛΑ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΟΧΗΜΑ. ΟΛΑ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΑ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΦΡΟΝΤΙΖΥΜΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΜΕΝΑ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΨΟΓΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.
ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑΚΗ , ΣΤΗ Λ. ΣΥΓΓΡΟΥ , ΣΕ ΔΡΟΜΟΥΣ ΜΕ ΣΥΧΝΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΣΥΜΦΟΡΗΣΗ ΚΑΙ ΣΕ ΣΤΕΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΟΥΝ ΟΙΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΠΡΟΣΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΕΚΑΘΕ ΠΕΡΙΣΤΑΣΗ.
ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΑ ΤΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ  ΡΥΘΜΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ ΣΑΣ ΝΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΣΑΣ ΧΩΡΟ Η ΑΠΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ , ΚΑΤΟΠΙΝ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗΣ.
ΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ.
ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΑΤΙΖΟΥΝ ΣΤΟΝ ΜΑΘΗΤΗΜΙΑ ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ Η ΟΠΟΙΑ ΒΟΗΘΑ ΤΟΝΥΠΟΨΗΦΙΟ ΟΔΗΓΟ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ ΤΙΣ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ ΤΟΥ. ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΔΙΔΕΤΑΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΜΑΘΗΤΗ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗ ΤΟΥ ΤΟΣΟ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΠΙΤΥΧΕΙΣ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΑ ΣΗΜΕΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ.


ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΟΜΑΝΟΙ ΣΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΠΑΡΕΧΟΥΜΕ:
ΕΝΤΑΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΣΕ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΝΑ ΥΠΟΒΛΗΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ.
ΕΙΔΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΤΟΥ ΑΝΑΓΚΕΣ. ΙΣΧΘΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΤΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΙΣ ΚΑΘΩΣ ΑΠΙΣΗΣ ΚΑΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΟΧΗΜΑ.
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΕ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ Α.Μ.Ε.Α. ΟΠΟΥ Η ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΕΙΔΙΚΟ ΟΧΗΜΑ ΚΑΤΟΠΙΝ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗΣ Η` ΜΕ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ